La mulţi ani!


Azi este Sf. Gheorghe.

Vreau să urez „La mulţi ani, cu fericire!”, celor sărbătoriţi şi voi începe cu: băieţelul meu (pe care îl cheamă şi George), soţul meu, George – voi sunteţi viaţa mea, aerul meu, raţiunea mea de a fi, pentru voi, aş merge până la capătul lumii şi înapoi, în genunchi, dacă ar fi nevoie! – , soacra mea – să fii sănătoasă, mamă! – , o veche şi bună prietenă – mulţumesc pentru prietenia ta, draga mea! şi voi continua cu toţi ceilalţi care veţi poposi pe aici şi sunteţi  „vedetele” zilei.

23 comentarii

Din categoria La mulţi ani!, urări

23 de răspunsuri la „La mulţi ani!

  1. adakiss

    La mulți ani! Să-ți trăiască băieții! Și tu să trăiești, să ai grijă de ei!

  2. Mă alătur gândurilor tale. Vă doresc căi pline de fericire, cufere poleite cu iubire.
    La mulţi ani!

  3. La mulţi ani şi băieţelului şi soţului! Să-ţi trăiască, să fie sănătoşi şi să aveţi parte numai de bucurii!

  4. LeP

    Am ajuns…si ce gasesc? Sarbatoare!
    George mic si George mare, la multi ani!
    Buna dimineata Adele, hai trezirea, apuca-te de facut torturi!
    Sa aveti o zi plina de voie buna!

  5. Revin si aici cu urarile de La Multi Ani pentru…cum se zice tiz la plular? …. hai ca ii iau pe rand la singular:
    – Tizul mare, Dom’George
    – Tizul mic, Dom’Victor, care mi-e de doua ori tiz ca celalalt sfant e de ziua mea 😉

    Pupaturi la amandoi tizii (na, c-am zis-o), sa dea Dzeu sa va impiedicati, in viata, numai de lucruri bune !

    Zi frumoasa tuturor sarbatoritilor si sa n-aveti nici o suparare, azi si-n toata viata voastra!

  6. Pingback: Zi(le) de sarbatoare « Blogul Cojocarilor

  7. La multi ani celor doi dragi sufletului tau! 😀
    Senin in priviri si-n suflet doresc intregii voastre familii! ))

  8. Pingback: Compunere intermediară despre Orasul PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  9. Diana Alzner

    Să-ţi trăiască Omorâtorii de Balauri! 🙂 La mulţi ani tuturor!

  10. dmd

    La multi ani pentru dragii tai,dar sa le spui sa te felicite si ei pe tine ca te au.

  11. La multi ani tuturor celor dragi tie pe care i-ai enumerat!
    p.s. accepti link exchange?:) daca da, raspunde-mi la mine sa vad mai repede te rog.

  12. Pingback: Frust « Ioan Usca

  13. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 14 « Caius

  14. Pingback: Timpuri noi « Nataşa

Lasă un răspuns

