Paşi


Am mers prin viaţă cu paşi adânci.
Urmele mi se văd la tâmple.
Uneori, am căzut. Juliturile le-a primit sufletul
şi le-a clasificat într-un folder cu parolă.
Alteori, am jucat şotronul printre gânduri
sau am dansat cu ploaia, valsând spre abis.
La răscruci, am făcut paşi înapoi
pentru a vedea mai bine indicatorul.

Am mers prin viaţă cu paşi adânci.
Când am obosit, mi-am sprijinit fruntea de un nor.
Seninul mi l-am ascuns în suflet,
să-mi fie balsam la nevoie.

Şi merg prin viaţă cu paşi adânci…

19 comentarii

Din categoria gânduri, poezii

19 răspunsuri la „Paşi

  1. Da, este nevoie de un astfel de balsam… Frumoase versurile, noapte liniştită…

  2. Doamne ce superb.Cred ca in sufletul tau poti cuprinde lumea.Atat e de mare!

    ”Juliturile le-a primit sufletul
    şi le-a clasificat într-un folder cu parolă.”

    De ce,ca nimeni sa nu mai aiba aces la suferinta? le-ai adunat acolo,undeva,si ai pus si un lacat…pastreaza bine cheia,fiinda sufletul tau nu trebuie sa fie o poarta deschisa pentru oricine,numai pentru cine merita.

  3. dmd

    Mi-au placut.Felicitari si sa-ti fie bine.

  4. Pingback: Elizabeth Coatsworth (1893 – 1986) – O doamnă intră într-un birt « Orfiv

  5. Daca seninul este ascuns in suflet, cu siguranta nimic rau nu se poate intampla, pentru ca dragostea, bunatatea, altruismul, numai unde este senin se simt ACASA!
    O saptamana frumoasa iti doresc tie, si puiului tau cel intelept! 😀

  6. adakiss

    Foarte frumoase! Sunt „clientă fidelă” a creațiilor tale, pentru că întotdeauna mă binedispun. Foarte frumoase! (din nou 🙂 )

  7. 😛
    Acum pe blogul meu, un norisor ne impartaseste niste ganduri… 😉

  8. O vad ca pe un bilanţ prea devreme facut… In orice caz, m-au uns la suflet versurile tale. Ca întotdeauna! 🙂
    Te sărut!

  9. Pingback: Poveste din Balcani « Ioan Usca

  10. Pingback: Lecţii pentru pisici – Ora exactă « Link-Ping

  11. Pingback: Vladimir Başev (1935 – 1967) – Desen « Orfiv

Lasă un răspuns

