Aniversare :)


Azi, am împlinit fix două luni de când  „mă blogger-esc”. Şi, tocmai azi, nu am niciun fel de inspiraţie. O fi de la durerea de cap înfiorătoare?

Dar tot las ceva din „D’ ale lui Victor „:

– Mami eu, când voi fi mare,  vreau să fac jocuri pe calculator, calculatoare, case şi CD-uri.

– Bravo, mami, dar pentru asta trebuie să mergi la grădiniţă, la şcoală, la facultate.

– Ooooo, atât de multe voi avea de făcut?

– Nu, ai mai putea face şi masterat şi doctorat şi postdoctorat…

-Eeeee….

25 comentarii

Din categoria copil, copilărie, inocenţă, părinţi

25 de răspunsuri la „Aniversare :)

  1. dmd

    La mai mare si mai bogata aniversare.Eu tot acum fac un an,dar nu-mi place sa ies in fata.Esti o sensibila si o talentata si ai facut bine ca ai aparut iar noi te-am putut cunoaste.Aniversare fericita si sa fi iubita.

    • Mulţumesc din suflet, Dane. La mai mult şi ţie! Şi, nu, nu am vrut să ies în faţă, era mai mult o autoironie. Şi pentru mine sunteţi foarte importanţi cei pe care
      v-am cunoscut şi am încercat să vă arăt asta, aşa, în felul meu. Dar, poate, voi vorbi mai pe larg despre revelaţiile mele legate de asta, altă dată, când nu mă va mai chinui vreo durere de cap.

      Toate cele bune, cu drag.

  2. LA MULŢI ANI, ADELA! ŞI LA BUNĂ RECITIRE! Cristi şi Geanina

  3. adakiss

    La multi ani!
    Sunt multe de trecut, dar uneori timpul se scurge prea repede…

  4. Pingback: Poveşti de viaţă(VII) – O zi cu Mara(VII) « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  5. L-ai si speriat!

    Ia-l mai incet, este vreme pentru toate!

  6. ooo, la multi ani, blogulet!
    Prosperitate iti doresc!

    Cu minunatele tale postari
    sa ne bucuri nencetat.
    Ca un dar de sarbatori,
    sa fii citit si cautat!

  7. Missouri Kitty

    La cât mai multe postări! 🙂 Şi pe când o proză? 🙂

  8. Pingback: Ca să ne cunoaştem mai bine… « Link-Ping

  9. Viaţă lungă şi succes! Cât mai multe postări şi cât mai mulţi cititori şi comentatori!

  10. Ohooo, aniversare deci! La multe, muilte luni de acum încolo, cu inspirație maximă și prieteni care să-ți fie mereu în preajmă!

    Cât despre Victor, e un scump 🙂

  11. La mai mare!
    Recunosc, pana acum nu am reusit sa iti parcurg arhiva, drept pentru care nici prin cap nu mi-a trecut ca blogger-esti numai de 2 luni!
    Felicitari tie pentru ca ai ales sa blogger-esti, pentru ca blogger-esti atat de mult si cu folos si felicitari mie ca te citesc!
    🙂

  12. La cat mai multi bitzisori de blogareala, ma bucur ca la un moment dat am jucat rolul picaturii chinezesti 🙂 Acum astept cu nerabdare varianta hard copy, adica o carticica semnata de mana autoarei, la loc de cinste in biblioteca mea (plina, acum, cu carti de colorat si de povesti, dar cred ca se va simti perfect acolo).

    …ceea ce-mi aduce aminte sa te inreb ce-am uitat sa te intreb saptamana trecuta ….. 🙂

    Pupaturi ingerasului, musai trebuie sa notam ce spun ei la varsta asta ca-s tare savurosi.

    Zi frumoasa tuturor!

Lasă un răspuns

