Gonesc


Azi sunt pasăre. Mâine voi fi zbor.
sunt ploaie – voi fi nor.
sunt vis. Şi mă trezesc.
Gonesc.

Azi sunt răspuns. Mâine voi fi întrebare.
sunt umbră – voi fi soare.
sunt cuvânt. Şi şoptesc.
Gonesc.

Azi sunt drum. Mâine voi fi cărare.
sunt insulă – voi fi mare.
sunt privire. Şi clipesc.
Gonesc.

Azi sunt poveste. Mâine voi fi vers.
sunt citibilă – mă veţi fi-nţeles.
sunt femeie. Şi iubesc.
Gonesc.

Azi sunt mâine. Mâine voi fi ieri.
sunt aici – voi fi nicăieri.
sunt tăcere. Şi tresar.
Dispar.

22 comentarii

Din categoria gânduri, poezii

22 de răspunsuri la „Gonesc

  1. dmd

    Gonesc de o viata, dar acum putin ma opresc,
    Sa citesc ,sa inspir,sa respir ca apoi sa gonesc,
    Ieri dar si azi ca si maine, aici esti de loc nicaieri,
    Nu dispari nu ai voie sa pleci si voie oricata sa ceri.

    Mi-a placut poezia ta si scuza-ma de o imagine proprie, care o las ca multumire pentru vorbele tale de bine.Sa fi iubita Adele

  2. Pingback: Donna « Opriti planeta vreau sa cobor!

  3. ” Azi sunt mâine. Mâine voi fi ieri.
    sunt aici – voi fi nicăieri.
    sunt tăcere. Şi tresar.
    Dispar”

    Genial! Mi-au ramas in minte!

  4. Toată poazia are un farmec aparte, însă remarc strofa care mi-a plăcut mie cel mai mult:

    „Azi sunt drum. Mâine voi fi cărare.
    sunt insulă – voi fi mare.
    sunt privire. Şi clipesc.
    Gonesc”…

    O zi bună, Adela!

  5. Diana Alzner

    Adela, foarte bună poezia! Ai reuşit să îmbini o formă plăcută cu un mesaj profund. Mi-a plăcut mult. 🙂

  6. Ai surprins femeia in devenirea ei- un drum frumos.

    Drumul , ca zbor!
    pasare/ploaie/vis/raspuns/ si intrebare/insula si mare.

    Tocmai de aceea , retin inlantuirea de metafore intr-un mesaj pozitiv!

    Felicitari!

  7. Superb!!! cred, ca ar trebui de pus pe note…

  8. In sfarsit am ajuns la versul tau si te felicit pentru modul de combinare a iubirii cu goana

  9. Pingback: Hârtii îngălbenite – din aforismele lui Mark Twain « Link-Ping

  10. Ceva mai frumos n-am mai citit de mult.

  11. Ai dreptate.Sunt oameni care n-au stiut niciodata sa fie copii.Iar cand au vrut sa fie a fost prea tarziu…
    Si ms de primirea calduroasa.Imi place mel aia :*

  12. frumoasa poezie 😀
    ultimul vers e favoritul meu „sunt tacere…”

Lasă un răspuns

