High technology


Ne-am rebranduit:
am devenit unidirecţionali
şi, neapărat, mai importanţi.
Suntem imuni la sentimente.
Îi arătăm cu degetul
pe cei ce mai ştiu să viseze
şi îi privim bizar
pe cei ce mai ştiu să râdă.
Le suntem superiori –
oţelul este de cea mai bună calitate.
Muşchii feţei ni s-au atrofiat,
iar inima este în plin proces de criogenizare.
Mergem în pas ostăşesc spre nicăieri
şi suntem atenţi să nu ieşim din rând.
Ne hrănim cu propria lehamite.
E desuet să spui „iartă-mă”,
iar „te iubesc” blochează mecanismul.

Ne-am rebranduit.
Tipografiile lucrează la capacitate maximă,
mâine vom primi şi etichetele:
high technology.

14 comentarii

Din categoria gânduri, poezii, recurs la prea multă realitate

14 răspunsuri la „High technology

  1. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – ÎNAINTE DE-NVIERE… «

  2. interesata si intrigata – mai revin

  3. christine

    Sunt de acord cu tine, si eu ma regasesc in poezia ta. Ai abordat stilul incisiv, ironic care te caracterizeaza si ca persoana. Fac comentarii mai rar dar sa stii ca te citesc mereu cu drag.

  4. christine

    Da, esti autoironica, dar se potriveste caracterizarea facuta de tine intregii societati. M-am simtit si eu vizata facand parte din ambele tabere: si dintre cei care merg ostaseste spre nicaieri dar si dintre cei care mai stiu sa rada.

  5. Ada Pavel

    da, răspund aici. Poezia e frumoasă. Și, deși nu are rimă, are un anume ritm, dacă nu în măsură, în idee și în cuvinte. Eu mă refeream la alt fel de poezii, dar nu-mi vine nici una in cap, ca să îți dau exemplu.

  6. Un mesaj bine punctat, o oglindă fidelă a mersului în marş spre dezumanizare, din care se desprinde clar profundul tău dezacord cu această traiectorie nefastă a societăţii contemporane. felicitări Adela!

  7. Marfa de buna calitate ramane aceeasi, rebranduiala fiind buna doar pentru o aducere aminte.

Lasă un răspuns

