Îţi scriu scrisoare


Cu mulţumiri pentru „copilul virtual”, a cărui scriere a inspirat poezia de faţă.

Azi, îţi scriu o scrisoare…
e un crâmpei de suflet,
nu e un răspuns, nu e o ‘ntrebare,
este, doar, un cântec
despre ce a fost şi ce va fi,
despre oameni mari
ce au fost, cândva, copii.

Azi, îţi scriu o scrisoare…
e o romanţă cu parfum,
nu-i un început sau un sfârşit,
este, numai, un alt drum.

Azi, îţi scriu o scrisoare,
este un vis pierdut în gând,
nu este o oprire, nu este plecare,
sunt doar amintiri, şoptite rând, pe rând.

Azi, îţi scriu o scrisoare…
e un crâmpei de suflet…

6 comentarii

Din categoria poezii, recurs la prea multă realitate

6 răspunsuri la „Îţi scriu scrisoare

  1. Scrisorile… păcat că nu se mai „poartă”. Parcă altfel era să primești în poștă un plic și să citești cuvinte iscălite de mână. 🙂

  2. Nu ma razboiesc cu nimeni 🙂 … Pur si simplu nu inteleg ce i-a apucat pe unii.

    • Nici eu, Paul. Iar eu am intrat în chestia asta, ca musca în lapte şi, aşa, vrând-nevrând am intuit nişte lucruri care se întâmplă (s-au întâmplat). Cert este că mă întristează! Eu chiar nu vreau să pup în… pe nimeni. Atâta vreme cât nu am motive palpabile să mă îndoiesc de verticalitatea cuiva, îmi place să comunic. Consider că poţi învăţa atâtea şi din astfel de „jocuri”. Acum mă simt, cumva, ca în copilărie, când trebuia să mă alătur unei tabere sau alteia şi riscam să le pierd pe amândouă. 😦
      Oricum, mă bucur că ai ieşit de după uşă, în sensul că ţi-am bătut la uşă şi nu ai răspuns, deşi ştiam că eşti acolo, în spatele ei.
      Cu urări de bine,

  3. Eu ies intotdeauna…. Sunt un tip al naibii de deschis….Asta nu suporta unii in schimb….
    Stii ca putem comunica….

Lasă un răspuns

