Azi, la prânz, am băut ceai cu miere


Azi, la prânz, am băut ceai cu miere.  Bine asortat cu „poezie pe pâine„. Iubesc ceaiul, iubesc mierea, iubesc poezia. Dar, azi, a fost altceva. Am fost servită. Galant şi curtenitor. Ca orice ritual al servirii ceaiului. Călin şi-a făcut bine treaba. Mai întâi, şi-a pus lui miere în ceai. Şi nu din impoliteţe. A vrut să se asigure că ceaiul este bine potrivit. Când i-a tremurat „mâna”, am înţeles că noi, cei care aşteptam să sorbim din ceaiul lui, contăm. Altfel, ne-ar fi „servit”, un ceai rece şi un zâmbet profesional.

Căline, cafeaua cu sare îţi place?

3 comentarii

Din categoria eveniment, poezii, recurs la prea multă realitate

3 răspunsuri la „Azi, la prânz, am băut ceai cu miere

  1. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 24 « Ioan Usca

  2. Pingback: Va provoc la un joc … « Ganduri pentru noi

  3. Pingback: Dosar de lansare « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

