Mi-e sufletul ploaie


UPDATE : Am preluat de la Geanina Lisandru:

„UPDATE – APEL UMANITAR- vă rog să accesaţi, citiţi, chibzuiţi şi acţionaţi. Un copil mic se luptă cu o tumoare oribilă. Să-l ajutăm.”

Mi-e sufletul ploaie ce plânge în noapte,
poveste scrijelită pe un petic de cer,
stele-mpletite în gânduri licitate,
uitare de sine ascunsă în mister.

Mi-e sufletul ploaie ce plânge tăcută,
durere tăinuită între un vis şi o-ntrebare.
Mi-e sufletul, astăzi, speranţă pierdută,
iar eu sunt un tren ce fluieră a plecare.

Mi-e sufletul ploaie, iar eu sunt un ţipăt
ce sfâşie noaptea şi se stinge încet.
Mi-e sufletul ploaie, furtună şi vuiet
iar eu sunt lacrimă, al ploii sonet.

4 comentarii

Din categoria gânduri, poezii

4 răspunsuri la „Mi-e sufletul ploaie

  1. dmd

    Imi place poezia.Ma regasesc in ea Dan

  2. Pingback: Poveşti de viaţă(VII) – O zi cu Mara(II) « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  3. Pingback: Mi-e sufletul toamnă « OnlyControvento's Blog

Lasă un răspuns

