Ştie cineva?


Am vrut să emigrez pe un nor. La graniţa cu Orizontul, am fost oprită:  „Nu ai viză de trecere!”, mi s-a spus. „De unde să iau viză de trecere?, am întrebat.  Acolo, de unde vin eu, s-a închis Ambasada pentru Orizont. Au închis chiar şi Consulatul din celălalt capăt al lumii. De unde vin eu, Orizontul a devenit doar un vis îndrăzneţ. De unde să iau viză?” Grănicerul m-a privit mirat şi a ridicat din umeri.

Ştie cineva de unde aş putea să iau viză pentru Orizont? Vreau să emigrez pe un nor

11 comentarii

Din categoria gânduri, recurs la prea multă realitate

11 răspunsuri la „Ştie cineva?

  1. dmd

    NBC(noapte…)cred ca daca vei cauta putin in tine vei gasi doua sertarase in care se afla stampile de viza.Unul este indrazneala si altul visare,dar sa nu spui… Dan

  2. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 20 « Ioan Usca

  3. Pingback: Pisic în căutare de stăpâni iubitori « Link-Ping

  4. Pingback: Dorinţe « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  5. Nu-ti trebuie viza pentru Orizont. Asta e farmecul lui: cautarea.

  6. pentru un nor din UE nu iti trebuie viza, doar buletin. biletul costa intre 100 si 300 de euro. pe nor poti sta intre 1 si 3 ore:) merita. Eu am fost si mi-a placut.

  7. Nicio problema! Iti dau eu viza! Cind vii?

Lasă un răspuns

