Puzzle – neaoş românesc


În „ţara lui Aiurea„, în care  „stripperii sunt un fel de Hruşcă” şi, în care, pentru a avea „succesuri”, nu ştii dacă, în balanţă,  să pui „banii sau viaţa„, în ţara în care  „o aventură galantă” se termină cu „întrebări de 10 puncte” , pentru că este atât de „complicat„, încât şi „ADRIANA BAHMUTEANU ISI NUMESTE ASISTENTELE “CURVE DE LUX” !!!, în ţara în care  „diavolu’ e divorţat şi Gheorghe. Ilie Gheorge (este)  şofer la Cobălcescu„, în ţara în care ai vrea „poezie pe pâine” dar zici  „bogdaproste” pentru o „Varza (c)a la Cluj„, în ţara în care ţi se pare normal  „să vorbim corect româneşte” şi să nu fii nevoit să exclami  „C’e ta-ra de agr-amati a-vem„, ei, bine, în ţara asta trăim noi,  cu un ochi la „mirozna văduvei vopsite” şi cu un „rictus iluminatus” bine întipărit pe faţă, între „permisuri” de supravieţuire şi „accesuri” la teorii despre viaţă, rugându-l pe Dumnezeu, într-un moment de  „nostalgie” : „Fă-ne, Doamne, oameni!”

14 comentarii

Din categoria gânduri, recurs la prea multă realitate, ţară

14 răspunsuri la „Puzzle – neaoş românesc

  1. am gustat acest puzzle ca un gurmand nimerit, dupa o flamanzeala pe cinste, fata in fata cu „varza a la cluj”.

    parca mai doream ceva. tarziu, mi-am dat seama ca mi-ar fi placut sa imi satisfac trufia si sa ma regasesc la desert…..

    poate, in timp!

    multumesc pentru recomandarile zilei….

  2. Pingback: COMPLICAT «

  3. Mulţumiri pentru ping şi l-am retrimis!

  4. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 16 « Ioan Usca

  5. A ieşit o poveste pentru…adulţi.

    Aşadar schimbăm puţin registrul şi spunem:

    Noapte bună, prieteni!

  6. cam greu.. dar până la urmă am priceput… le-am dat de capăt…

  7. Mi s-a facut rau de la stomac numai la vederea unui nume de diva.

    Tocmai ma gandeam la spusele cuiva: „Un politician cu un picior de lemn e ca un rahat pe bat”. Sincer, nu-mi aduc aminte cine a zis-o dar voi da un sarci pe gugal…

  8. Ce să facem, Paul, dintr-un anumit punct de vedere, asta-i ţara. 😦

Lasă un răspuns

