Copiii noştri merită o lume mai bună – D’ale lui Victor


Mami, ţi-aş dărui o floare

Mami, ţi-aş dărui o floare
dar eu sunt mic
şi asta mă doare un pic.

Ce n-a ştiut Icar

Într-una din zilele trecute, când Victor m-a întrebat dacă oamenii pot zbura, răspunzându-i că, în realitate, nu dar, în imaginaţia noastră, da, el m-a întrebat :
” – Nici dacă-şi pun aripi?”
„- Nici, i-am răspuns eu şi am început să-i povestesc despre Icar şi aripile lui din pene şi ceară şi cum, din păcate, apropiindu-se prea mult de soare, i s-au topit aripile şi a căzut în Marea Egee.”
După câteva zile de la discuţia noastră, Victor îmi zice, mândru, nevoie mare:
„- Mami, să ştii că eu mi-am făcut aripi invizibile şi am putut zbura până la soare, pentru că soarele nu le-a văzut să le topească. Vezi, asta era soluţia!”

Nimeni nu ştie de mic…

Într-o altă discuţie, l-am întrebat ce vrea el să devină când va fi mare (clasica întrebare, nu?).
Răspunsul a venit prompt:
„- Mami, nimeni nu ştie de mic ce va face când va fi mare!”

Sunt un om deştept, deci…

Aseară, într-un context fără importanţă aici, îi explicam expresia „om cu scaun la cap”.
Concluzia:
„Aha, mami, eu sunt un om deştept, deci sunt cu scaun la cap, nu?”

Mami, tu eşti o primăvară!

Şi, atunci, vă întreb, nu merită copiii noştri o lume mai bună?

9 comentarii

Din categoria copil, inocenţă, poezii pentru mami, poeziile lui Victor

9 răspunsuri la „Copiii noştri merită o lume mai bună – D’ale lui Victor

  1. Pisica Roz

    Merită, întrebarea este însă cine o poate face mai bună? Că noi văd că nu suntem prea buni la treaba asta. Sau aşa mi se pare… Sau măcar am fi buni, dar ne lipsesc resursele. Ai tu o idee despre cum putem realiza acest lucru?

    • Cezara, trebuie să dăm Cezarului, ce este al Cezarului (sper să nu te supere jocul meu de cuvinte). 🙂
      Nu avem voie să abandonăm cursa, oricât de greu ar părea! Putem să le dăruim copiilor noştri o lume mai bună, numai să ne-o dorim cu adevărat!

      Mulţumesc pentru vizita ta şi-ţi trimit numai gânduri bune (poate reuşesc să te hipnotizez de la distanţă 🙂 şi să fii un pic mai veselă, cum îi şade bine unei pisicuţe roz).

  2. Pisica draga, depinde de noi, fara indoiala. De fiecare dintre noi. Putinul pe care-l facem fiecare conteaza mult in totalul general.
    Trebuie sa credem asta fiindca schimbarile bruste si radicale nu sunt posibile.

  3. starsgates

    Sigur că da, merită!
    Soluţia e în mâinile noastre, doar că e… invizibilă, la fel ca şi aripile lui victor.;)

  4. Anaid

    Minunat copil si minunata mama! Sa fiti sanatosi si sa iubiti ..sa iubiti…sa iubiti…si atunci veti putea zbura 🙂

  5. Anaid

    Mnunat copil, Victor si minunata mama! Sa fiti sanatosi si sa iubiti…sa iubiti…sa iubiti si apoi veti putea zbura!!!!

Lasă un răspuns

