Doarme un copil…


Am obosit…
Mă aşez pe o margine de lume,
să-mi odihnesc gândurile.
Ţipătul lumii, însă, îmi sfâşie carnea
ca o felină înfometată.
Vreau să fug…
Un copil desculţ se opreşte lângă mine,
îmi arată luna, cu degetul
şi râde ştirb.
Îi este foame…
Întind mâna, o culeg
şi i-o aşez în palme.
Copilul muşcă din lună, cu poftă,
ca dintr-un măr copt.
Şi râde ştirb…
Îşi cuibăreşte mâna în palma mea
şi-mi face semn să-l urmez.
Nu pot să mă mişc.
Mi-au crescut rădăcini
în această margine de lume.
Vreau să plâng
dar ochii i-am dat în schimbul lunii.
Copilul mă sărută pe frunte,
îmi mângâie rănile
şi mi se aşează în poală.
A adormit…

Şşştttt, voi, gânduri rătăcite
şi, tu, lume nebună,
doarme un copil,
pe-o margine de lună.

2 comentarii

Din categoria copil, poezii

2 răspunsuri la „Doarme un copil…

  1. Cristina Mihaela

    Minunat de frumos! Iti multumesc!
    Luna e imensa…sa dam fiecarui copil, chiar si celui din noi, o bucatica de luna si sa ne mangaiem reciproc ranile si apoi sa dormim linistiti si impacati!

Lasă un răspuns

