Actori pe scena iubirii


Într-o zi, sufletul şi mintea au început un joc bizar:
„Ce s-ar întâmpla dacă am şterge iubirea din dicţionar?”

Sufletul răspunde: „Am fi mai săraci fără iubire”,
Iar mintea spune sec: „Dar n-ar mai exista nici amăgire!”

Sufletul: „Fără iubire, am trăi-n zadar.”
Mintea: „Posibil, dar s-ar plânge mult mai rar.”

Sufletul: „Fără iubire, am fi atât de mici,
Iubirea e o artă, cu rădăcini adânci!”

Mintea răspunde, fără să clipească:
„O fi artă, dar e copilărească.”

„O, să fii copil e atât de minunat!”
„Da, într-adevăr, până la primul oftat.”

Sufletul răspunde: „Iubirea e o minune!”
Iar mintea, provocată: „O, da, ştiu ce se spune,
Dar nu pentru iubire, s-au sacrificat atâtea
Ce nu poţi cuprinde nici tu şi nici eu, mintea?!”

Sufletul: „E adevărat, dar iubirea vine de la Dumnezeu!”
Mintea: „Acest adevăr nu-l pot ignora nici chiar eu!”

4 comentarii

Din categoria gânduri, poezii

4 răspunsuri la „Actori pe scena iubirii

  1. dmd

    Ok.Imi plac dialogurile intre minte si suflet.La mine sunt cam zilnic.Nu stiu foarte bine daca iubirea vine de undeva sau este in noi din nastere. Dan

  2. Da. Iubirea face parte din noi fiindcă ne-a dat-o Dumnezeu. 🙂

  3. marian

    Din pacate ea este nemuritoare! Si chiar stearsa din dictionar ea niciodata nu moare…

Lasă un răspuns

