Baladă pentru mama


Azi, când, la rândul meu,
mamă sunt şi eu
iar tu eşti bunică,
mamă, fiinţă unică,
vreau să-ţi scriu răvaş,
ţie, suflet uriaş,
să-ţi spun lucruri nespuse,
ce doar în gând au fost ascunse:
să-ţi spun cât te iubesc
pentru că sunt, să-ţi mulţumesc.
Şi mai vreau, măicuţă dragă,
să-mi fii alături viaţa-ntreagă,
să-mi spui poveşti chiar şi acum
la rându-mi, mai departe, să le spun,
să mă aştepţi mereu, în prag,
să mă-mbrăţişezi cu drag,
să-mi spui că mă iubeşti,
să-ţi spun că îmi lipseşti,
cu mâna ta cea mică
să-mi alungi orice frică,
orice teamă că n-aş putea
să fiu ca tine, măicuţa mea!

6 comentarii

Din categoria poezii pentru mama, părinţi

6 răspunsuri la „Baladă pentru mama

  1. LA MULŢI ANI, tot ce îţi doreşti, numai gânduri bune şi în această zi specială şi în toate celelalte!

  2. Mulţumesc pentru urări şi ţi le întorc, deşi se spune că 8 Martie este ziua femeilor. 🙂 De altfel, îi urez şi Geaninei o primăvară frumoasă, senină şi cu bucurii.

    Cu prietenie,

  3. Asa este.
    Problema era ca noi nu aveam o zi a mamai si le-au cuplat.
    Ziua mamei in alte tari se sarbatoreste in a 2-a duminica din luna martie.

  4. La multi ani!
    Pentru amandoua.

  5. Multumesc
    Acelasi lucru ti-l doresc si tie caci linistea se pare ca e cel mai bun medicament pentru toate.

Lasă un răspuns

