3 comentarii

Din categoria ce credeti?

3 răspunsuri la „

  1. eu am votat „da”. si in sprijinul afirmatiei mele, vin cu teoria unui om mai destept ca mine, care spune ca tendinta unor mame de a fi supra-protectoare trebuie contrabalansata de lucruri asa zis „periculoase” pe care chiar trebuie sa ii lasam pe copii sa le faca (catarat in copaci, sarit garduri, lista e ampla). In special spune domnul asta, e valabil la baietei, care altfel nu vor mai gasi normal sa se plieze pe modelul „masculin” din societate, si nu se vor simti „empowered”. In fine, mai multe pe un link ca acesta: http://will.thestranathans.com/2008/01/5-of-50-dangerous-things-you-should-let.html

    sau la o cautare google : 50 dangerous things you should let children do

  2. Ok. de acord cu teoria ta şi, implicit, a „omului mai deştept decât tine”, despre care aminteşti dar eu mă refeream la o altfel de siguranţă. De exemplu, generaţia mea, inclusiv eu, evident, a crescut „cu cheia la gât”, cum se spune, de la vârste foarte mici. Întrebarea mea la asta se referă, în esenţă: avem, noi, părinţii de azi, curajul părinţilor noştri de a ne lăsa copiii într-o asemenea formă de libertate, fără să ne fie teamă că ar putea păţi ceva? Mai oferă societatea de astăzi siguranţă? Sunt mai multe pericole acum decât atunci?

  3. Am votat nu stiu, pentru ca raspunsul depinde de foarte multi factori. La fel ca si tine, al meu copil e inca la gradi, ceea ce inseamna ca nu iese din casa singur. Cat e la gradinita da, cred ca este in siguranta.
    Asadar nu pot aprecia ce pericole ii pandesc pe cei de varste mai mari….deocamdata.

    Nu, noi, parintii de azi nu avem curajul sa-i lasam de capul lor la varsta la care am fost noi lasati cu cheia de gat. Asta clar. Drumul pe care l-ar avea de facut fiul meu de acasa la scoala nu se compara cu drumul ce-l faceam eu. Nici cartierul. Nici vremurile.

Lasă un răspuns

